Veel mensen bij Streetwise Cycle Race

Tags: sport
10 augustus, 2023

De Streetwise Cycle Race op 11 mei heeft veel deelnemers, toeschouwers en andere betrokkenen mogen verwelkomen. Uiteindelijk hebben we meer dan 60 mensen gezien. Iedereen kon starten met een ontbijt. Dat was vooral fijn  voor de deelnemers die zo met een bodempje in hun maag de fiets op konden. We hielden voorrondes van in totaal 5 kilometer op de wielerbaan in Sloten. Daaruit maakten we een selectie voor de A- en B-finale.

Sfeer

De sfeer was ook naast de baan erg gezellig! Met gezonde ‘Zoetemelk’-shotjes met gember, kokosmelk en allerlei andere ingrediënten vonden gretig aftrek bij Teun, een tochtje over de modderige mountainbikebaan met Ido, maffe fietsen, muziek en een afsluitende barbecue.

Veel mensen uit de regio kwamen natuurlijk op het evenement af, maar ook van buitenaf. We mochten onder andere IrisZorg uit het Oosten van het land verwelkomen. De dag begon wat regenachtig en dan is het even afwachten hoeveel mensen komen. Maar gelukkig is het evenement zeker niet in het water gevallen; De Streetwise Cycle Race was wederom een succes! Volgend jaar zijn we er weer. Zet 16 mei 2024 alvast in je agenda. Wil je graag deelnemen aan de trainingsgroep, kijk op de website.

Streetwise Cycle Race, de aftermovie

Bekijk hier de aftermovie:

Kijk hier voor artikelen over de Streetwise Cycle Race van 2022 en 2021. De Streetwise Cycle Race is een samenwerking tussen Stichting de Regenbooggroep, Stichting Life Goals, HVO- Querido en een aantal enthousiaste individuen.