Vrijwilligers

Vrijwilligers zijn onmisbaar bij HVO-Querido. Zo kunnen wij de mensen die we helpen iets extra’s bieden. Bijvoorbeeld uitstapjes maken, gezellige dingen organiseren, sporten of gewoon een luisterend oor. Help jij ons helpen?

1. HVO-Querido
  2. >
  3. Helpen
  4. >
  5. Vrijwilliger

Wat kun je doen?

Je kunt je op verschillende manieren als vrijwilliger inzetten voor mensen in Amsterdam of Haarlem. Bijvoorbeeld als begeleider van activiteiten of als gastvrouw of -heer op een afdeling. Of wil je meehelpen op een activiteitencentrum of bij een woonvoorziening? Bij HVO-Querido zijn er vele mogelijkheden voor vrijwilligerswerk.

Waarom vrijwilliger worden?

Jij kunt een steentje bijdragen. Dit levert ook voor jou veel op: voldoening, waardering, het gevoel zinvol bezig te zijn. Je leert nieuwe mensen kennen en hoort andere verhalen. Je kunt jouw eigen kennis en kwaliteiten inzetten en je steekt er wat van op. Vrijwilligerswerk bij HVO-Querido verrijkt je leven en is heel divers. We hebben ook de taak die bij jou past.

Wat bieden wij jou?

Als vrijwilliger bij HVO-Querido kom je in contact met nieuwe en boeiende mensen. Je hoort bij een team van deskundige, betrokken en respectvolle collega’s. Je krijgt goede begeleiding, training waar nodig en je ontvangt een onkostenvergoeding. Je komt met voldoening thuis.

Kijk hier voor een actueel overzicht van onze vacatures voor vrijwilligers.