Van de Jordaan naar Ajax

09 mei, 2017

Vier bewoners van de Passeerdersstraat, de beschermende woonvorm van HVO-Querido in de Jordaan, hadden vorige week donderdag geluk: ze mochten naar de ArenA voor de geweldige wedstrijd van Ajax tegen Olympic Lyon.

Het was op uitnodiging van onze eigen facilitaire dienst, die de kaarten had gekregen van Ziggo. Wat we als organisatie graag doen, is bewoners blij maken. En live zien hoe Ajax wint met 4 – 1 in een ongelooflijke wedstrijd, zo maak je mensen blij.

Bewoners Passeerdersstraat naar Ajax - Lyon

Bewoners Passeerdersstraat naar Ajax – Lyon

Hulp

Wij denken dat het wel een beetje heeft geholpen dat John Bras, Johnny de Bruin, Jan Geesink en Dave van der Geld erbij waren, dat Ajax de sterren van de hemel speelde. Hopelijk komt hier aanstaande donderdag een goed gevolg op. Tijdens de wedstrijd hadden de heren geen tijd om foto’s te maken, maar dat is begrijpelijk.