Met elkaar bij ons in de Jordaan

27 september, 2018

Bij ons in de Jordaan vieren wij burendag met elkaar. Deze slogan was de oplossing van een prijsvraag waar alle gasten aan deel konden nemen die afgelopen zaterdag de burendag annex buurtbarbecue van BW Passeerdersstraat bezochten.

Dat was ook zeker te proeven uit de sfeer die dag. Buren, bewoners, familie van bewoners en collega’s hebben er met elkaar voor gezorgd dat de jaarlijkse burendag met barbecue weer een mooi en succesvol feestje was.

Burendag Passeerdersstraat

Liefdevol

Er was een taartenbakwedstrijd onder de noemer Heel Passeerdersstraat bakt. Waar buren, bewoners en familieleden hun eigen bakkunsten hebben getoond en de heerlijkste taarten meebrachten naar de burendag.
De prijzen voor de taartenwedstrijd en de prijsvraag zijn beschikbaar gesteld door verschillende buren. De kapper uit de straat schonk een haarverzorgingspakket, omdat één van onze bewoners regelmatig en liefdevol op zijn hondje past. Andere buren stelden voor de prijswinnaars VVV-bonnen beschikbaar. Onder meer omdat zij zo blij zijn met de hulp die ze ontvangen van een bewoner die hen regelmatig helpt met werkzaamheden in de tuin.

Warm

​Deze samenwerking met de buurt heeft er mede voor gezorgd dat het afgelopen zaterdag ondanks het toch wat koude en onstuimige herfstweer, het een warme en gemoedelijke burendag is geworden.
Met elkaar bij ons in de Jordaan.