Het Ritme van de Stad in Paradiso

Tags: muziek
26 januari, 2023

Muziekcentrum Eiwerk, het Leger des Heils, Centrum de Brouwerij en HVO-Querido organiseren samen Het Ritme van de Stad. Elke eerste dinsdag van de maand in 2023 sociale concerten in de bovenzaal van Paradiso.

Na drie zomerse edities van Het Ritme van de Stad in het Vondelpark Openluchttheater, slaan de vier organisaties hun handen opnieuw ineen. Elke  maand treedt er een groot aantal talenten op in muziektempel Paradiso. Van rock tot pop, van reggae tot soul, van songwriters tot swingende hiphop. Met Het Ritme van de Stad laten we zien dat muziek voor iedereen toegankelijk is. Zo zorgen we voor verbinding tussen cultuur, welzijn en de stad.

Het Ritme van de Stad geeft muzikanten van de vier organisaties de mogelijkheid om hun passie op een prachtig openbaar podium te delen met elkaar en het publiek. Samen met andere muziekliefhebbers in Amsterdam vormen we een sociale en muzikale community met een steeds groter kloppend hart: Het Ritme van de Stad.

Programma 7 februari 2023

19:00 uur Zaal open – DJ Just Edith
19:30 uur Band 1: Strange Behaviour
20:15 uur Band 2: The Reggae Omelettes
20:55 uur Band 3: Kintsugi Collectief
21:30 uur Band 4: Space Lightning
21:45 uur – Afsluiting met DJ

Data: 7 februari, 7 maart, 4 april, 2 mei, 6 juni, 4 juli
Tickets via Paradiso
Meer informatie: www.hetritmevandestad.nl

Voor mensen met een Stadspas is de entree gratis en heb je ook geen maandlidmaatschap van Paradiso nodig. Heb je geen Stadspas dan is de entree gratis maar betaal je € 4,50 voor het maandlidmaatschap van Paradiso. Dit kun je ook voor andere concerten gebruiken.

Het Ritme van de Stad in Paradiso