Ei-concerten in maart

08 maart, 2019

Op 23 en 28 maart ben je van harte welkom bij muziekcentrum Eiwerk voor de Ei-concerten. Dan opent dit podium voor muzikanten met een kwetsbaarheid zijn deuren voor publiek.
Tijdens deze optredens presenteert een groot aantal muzikanten, waaronder ook veel mensen van HVO-Querido, het repertoire waar ze de laatste maanden met veel plezier aan gewerkt hebben. Twee middagen vol aanstekelijke muziek, percussie, zang, beats, raps en video’s. Dat verdient publiek!

Zaterdag 23 maart 2019 van 14:00-17:00 uur bespelen de volgende bands het podium:
The Soul Fields, Home Travels Too, Airplane Windows, The Pedal Aliens, The Little Green Lights en Eggxperience.

Donderdag 28 maart 2019 van 14:00-17:00 uur is het de beurt aan de gitaristen, het Ei-koor, de filmers, de beatmakers, de percussiegroep, de hiphoppers en The Rebels.
De toegang is gratis.

Muziekcentrum Eiwerk