Adam Helpt De Roggeveen

Tags: roggeveen
08 maart, 2023

Adam Helpt koppelt vrijwilligers uit het bedrijfsleven aan maatschappelijke organisaties voor eenmalige klussen. Bij onze afdeling voor gezinsopvang De Roggeveen zijn ze heel blij met dit initiatief.

Biko Whyte, zorgcoördinator bij De Roggeveen, toont zich enthousiast over dit initiatief. ‘ Adam Helpt is in 2022 met zeven groepen vrijwilligers langs geweest bij De Roggeveen,’ vertelt Biko. ‘Een team van Philips heeft een grote schilder- en schoonmaakklus geklaard en heeft apparatuur gedoneerd aan onze bewoners. Nike heeft veel kinderen van De Roggeveen blij gemaakt met prachtige kleding en schoenen met tweedaagse pop-up store.

Fris

Met de inzet van verschillende bedrijven zijn de gangen en deuren weer fris in de lak gezet. Samen met het bedrijf Salesforce hebben we een heus kerstfeest georganiseerd voor twee locaties. Op de foto met de kerstman, kerstspullen knutselen en mooie cadeaus voor de kinderen. Dat was een bijzondere dag!

Het team van Adam Helpt

Mijn ervaring

Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met Adam Helpt en dankbaar voor alle hulp die de vrijwilligers hebben geboden. Deze samenwerking heeft ons heel veel moois opgeleverd. Mooie dingen waar wij zelf de tijd en de financiële middelen niet voor hebben. Naast de mooie resultaten, waren het ook gezellige middagen met veel plezier en lekker eten. Het is goed om mensen uit het bedrijfsleven een stukje Amsterdam te laten zien dat zij normaal gesproken niet zo snel zouden ontdekken.
Kortom, ik raad iedereen aan om samen met Adam Helpt te onderzoeken hoe je kunt samenwerken.’

Meer weten?

Wil je weten hoe Adam Helpt jouw organisatie of individuele cliënt kan helpen? Neem dan contact op via info@adamhelpt.nl. Afhankelijk van de klus zijn er groepen vrijwilligers van vijf tot vijftig personen beschikbaar.