Luister naar de stad met The Mystifiers

Tags: muziek
20 juli, 2020

Ondanks het feit dat samenkomen, repeteren en optreden niet doorging, hebben The Mystifiers de afgelopen maanden niet stilgezeten. Met trots presenteren zij de resultaten van dat werk in de vorm van de show Slow Down Amsterdam.

De voorstelling Slow Down Amsterdam is een ode aan mensen en plekken in Amsterdam die vaak onderbelicht blijven. In een serie video’s en een audiowandeling, krijg je een unieke kans om de stad te ervaren vanuit het perspectief van The Mystifiers. Dit is een collectief van cliënten en medewerkers van HVO-Querido, professionele musici, conservatoriumstudenten en beeldend kunstenaars. Hun laatste show, Slow Down Amsterdam, is opgedragen aan de onlangs overleden gitarist Eddy van Delden.

Live on stage in Zaal 100, The Mystifiers met links, op gitaar, Eddy van Delden

Hoor de stad als nooit tevoren

In de audiowandeling word je in 45 minuten meegenomen op een reis door Amsterdam met stadsgeluiden, reflecties en muziek van de bandleden van The Mystifiers. We nodigen je van harte uit om je wandelschoenen aan te trekken, naar buiten te gaan, je koptelefoon niet te vergeten, op play te drukken en te lopen.

Luister naar deel 1.
Luister naar deel 2.

Deze audiowandeling is mede mogelijk gemaakt door Soundtrackcity en STEIM.

Audiowandeling

Kijk naar Slow Down Amsterdam videoclips

Vier prachtige video’s door Desiré van den Berg op composities van The Mystifiers.

Amsterdam Amsterdam
Blij met Amsterdam