Geslaagde sportdag

27 mei, 2019

De jaarlijkse sportdag van HVO-Querido op vrijdag 24 mei op de velden van de Amsterdamse Sportvereniging Fortius was wederom een groot succes.
Mede door het fantastische weer was de opkomst groot en de sfeer uitstekend. De diverse teams gingen elkaar sportief te lijf. Het was een en al gezelligheid in de Watergraafsmeer. Er waren bekers voor de Aalbersestraat, de Alexanderkade, Team Marnix en de combinatie Robert Koch Wonen/HVO-Querido DOET! Maar de dag ademde vooral de oude Olympische gedachte waarbij meedoen belangrijker is dan winnen.

Goed georganiseerd

De organisatie van de sportdag, onder leiding van onze sportcoördinator Geertjan Nijenhuis en met de inzet een groot aantal vrijwilligers van de opleiding Sport en Bewegen, verdient alle lof.
De sportdag werd in stijl afgesloten met een smakelijke barbecue die de deelnemers werd aangeboden door Streetsmart en Sligro Amsterdam.

Kijk hier voor foto’s.