Personas sin hogar en España

24 juni, 2019

Collega Valerie Boogaard is naar Madrid geweest om een presentatie te geven over Housing Fist bij de stichting Rais.
Afgelopen maandag 17 juni ben ik naar mijn geboortestad vertrokken en dat was best wel een bijzonder gevoel. Want ik ging er niet heen om vrienden en familie te zien maar om een masterclass en workshop te geven bij Rais. Rais is het HVO-Querido van Madrid en Habitat de Discus van Madrid. Ik heb al jaren contact met een van de directeuren, die mij een half jaar geleden vroeg of ik een presentatie wilde geven over ons project en onze successen. Uiteraard leek me dat erg leuk en op dinsdagochtend was ik aanwezig om een masterclass te geven. Het is erg goed ontvangen. Men was zeer onder de indruk van wat we bij HVO-Querido allemaal hebben bereikt met Housing First.
In de namiddag was er een borrel georganiseerd. Daar kon ik met veel mensen praten over hun organisatie en uiteraard over HVO-Querido.