KWIK repeteert bij Eiwerk

Tags: muziek
10 juli, 2017

Gisteren oefenden de muzikanten en zangers van ons muziekproject KWIK in de studio van Stichting Eiwerk voor hun aanstaande optreden in Paradiso op 19 juli.
De repetitie vond plaats in aanwezigheid van regisseur John Lust, bekend van de Volksopera, die bereid is gevonden KWIK te adviseren. Volgens Lust zit er veel goede energie in de band. Hij toonde zich ook tevreden over de keuze van het repertoire.

Net als de Stones

Lies Schilp, de coördinator van KWIK, was ook tevreden over de inzet en presentatie van ‘haar’ muzikanten. Zij had gehoopt dat de repetitie soepel en snel zou verlopen en dat was precies het geval. Dus vol vertrouwen op naar het grote podium.
Zoals zanger en toetsenist Ron Rodrigues zondag niet zonder trots zei: ‘Op 19 juli spelen we in Paradiso, waar de Rolling Stones ook hebben gestaan.’

Kijk hier voor foto’s.

Het koor van KWIK oefent op 9 juli in de studio van Stichting Eiwerk