Klachtenregeling
Waar kan ik je mee helpen?
- HVO-Querido
- >
- Cliënt
- >
- Zorg bij HVO-Querido
- >
- Klachten
- >
- Klachtenregeling
Wil je een klacht, tip, of opmerking indienen?
Dan kun je dit op 4 manieren doen:
- Heb je een tip of idee over onze zorg?
Vertel het aan je begeleider of aan iemand anders van het team. - Ben je ontevreden over onze zorg?
Vertel het je begeleider, de zorgcoördinator of de teammanager. - Vind je het lastig om je begeleider, de zorgcoördinator of de teammanager te vertellen dat je ontevreden bent?
Praat dan met een van onze vertrouwenspersonen of klachtenfunctionarissen. - Wil je een officiële klacht indienen?
Ook dan praat je met een cliëntenvertrouwenspersoon of klachtenfunctionaris. Op de pagina ‘klachtenfunctionaris’ zie je de contactinformatie van de personen hiervoor. Je kunt hen bellen of een e-mail sturen.
Download de klachtenregeling
De klachtenregeling helpt HVO-Querido om tekortkomingen in de zorg te signaleren en hier passende maatregelen ter verbetering op te nemen. Download hieronder de klachtenregeling.