Klachtenregeling

Waar kan ik je mee helpen?

Klachtenregeling

We vinden het heel belangrijk dat jij je bij ons gehoord voelt. Soms gaat niet alles zoals je wilt, of misschien heb je een goed idee dat je met ons wilt delen. Daar staan we altijd voor open! Heb je tips of ideeën om onze zorg beter te maken? Laat het ons weten! Samen werken we aan een nog betere begeleiding en ondersteuning. Hieronder leggen we uit hoe je dit kunt doen, zodat je altijd weet waar je terecht kunt.

Wil je een klacht, tip, of opmerking indienen?

Dan kun je dit op 4 manieren doen:

  1. Heb je een tip of idee over onze zorg?
    Vertel het aan je begeleider of aan iemand anders van het team.
  2. Ben je ontevreden over onze zorg?
    Vertel het je begeleider, de zorgcoördinator of de teammanager.
  3. Vind je het lastig om je begeleider, de zorgcoördinator of de teammanager te vertellen dat je ontevreden bent?
    Praat dan met een van onze vertrouwenspersonen of klachtenfunctionarissen.
  4. Wil je een officiële klacht indienen?
    Ook dan praat je met een cliëntenvertrouwenspersoon of klachtenfunctionaris. Op de pagina ‘klachtenfunctionaris’ zie je de contactinformatie van de personen hiervoor. Je kunt hen bellen of een e-mail sturen.

Download de klachtenregeling

De klachtenregeling helpt HVO-Querido om tekortkomingen in de zorg te signaleren en hier passende maatregelen ter verbetering op te nemen. Download hieronder de klachtenregeling.