Klachten

Waar kan ik je mee helpen?

Tips, ideeën of klachten

We hopen dat je blij bent met HVO-Querido, maar het kan voorkomen dat je een tip, idee of klacht hebt. 

Als je tips ideeën of klachten hebt, zijn er 4 mogelijkheden:
1. Je hebt een tip of idee hoe we onze zorg kunnen verbeteren. Vertel het aan je begeleider of aan iemand anders van het team.
2. Je bent ontevreden over onze zorg. Vertel het je begeleider, de zorgcoördinator of de teammanager.
3. Je vindt het lastig om je begeleider, de zorgcoördinator of de teammanager te vertellen dat je ontevreden bent over iets. Je kunt dan praten met een vertrouwenspersoon of een klachtenfunctionaris. 
4. Je wilt een officiële klacht indienen. Je kunt dan praten met een klachtenfunctionaris of een vertrouwenspersoon. Neem dan contact op met een klachtenfunctionaris of een vertrouwenspersoon.

Download de klachtenregeling

De klachtenregeling helpt HVO-Querido om tekortkomingen in de zorg te signaleren en hier passende maatregelen ter verbetering op te nemen. Download hieronder de klachtenregeling.