Kijk wat ik kan in Bellevue

09 juni, 2015

Kwik (Kijk wat ik kan) is een muziekproject van het Judith van Swethuis en Beschermd wonen Zuid in samenwerking met de Stichting Ei-werk, dat een podium biedt aan (her)ontdekte muzikale kwaliteiten, talenten en passies.
De deelnemers zijn niet alleen bewoners en bezoekers van HVO-Querido, maar ook familieleden, vrienden, medewerkers, behandelaren en buurtbewoners.
Gezamenlijk werken zij toe naar een muziekvoorstelling rond het thema vrijheid. Een unieke groep van 45 mensen neemt je mee op een zoektocht naar vrijheid in een voorstelling van anderhalf uur vol muziek, woorden en gedachten, beelden, lijnen en kaders en muzikale ontmoetingen.

Speeldata

Woensdag 24 juni om 20:00 uur (zaal open vanaf 19:45 uur)
Zondag 28 juni om 15:00 uur (zaal open vanaf 14:45 uur)

Theater Bellevue, grote zaal
Leidsekade 90, 1017 PN Amsterdam

Reserveren

Reserveer jouw gratis kaart via kwik@hvoquerido.nl. Vergeet niet de bevestigingsmail als toegangsbewijs mee te nemen.
Ter inspiratie hebben enkele deelnemers hun gedachten over vrijheid kernachtig op papier gezet.

KWIK Vrij